Thursday, February 23, 2012

BERLİN-HAMBURG GEZİMDEN MODA VE ŞEHİR PANORAMALARI





















IFW sonrası iş seyahatim için soluğu Almanyanın en güzel şehirlerinden Berlin ve Hamburg'da aldım.Buralara kadar gelmişken dururmuyum valizleri odaya attığım gibi daha önce bildiğim bu iki şehirin en popüler sokaklarını gezdim ve sizlerle paylaşmak için beğendiğim vitrin ve şehir de simgeleşmiş mekanların fotograflarını çektim.Bu arada fena soğuktu ve ŞİFAYI kaptım geldim:((
Berlin'e olurda yolunuz düşerse alışveriş için KA-DE-WE katlı lüks alışveriş mağazasına uğramayı ihmal etmeyin çünkü inanılmaz yelpazesi geniş lüks marka ve designer'ların corner'larıyla baş döndürüyor.Yemek katı tam bir görsel ve koku ziyafeti ile sizi içine çekiyor,inanılmaz tatlılar ve çikolata şeçenekleri beni benden aldı, ŞİDDET'le tavsiye ediyorum....

0 yorum:

Post a Comment