Monday, December 10, 2012

ELLE Style Awards Türkiye 2012











ELLE  Style Awards 2012 Esma Sultan Yalısında gerçekleşen ödül gecesi tek kelime ile mükemmel geçti.Sanat,Müzik,Cemiyet,Moda,Basın dünyasının en tanınan simaları geceye katılmıştı diyebilirim.Şimdi kişileri tek tek sayamıyacagım fakat benim yakından tanıdığım ve sevdiğim bir çok arkadaşımda geceye katılmıştı.
Bu güzel geceye  yakın dostum Türkiyenin en iyi make up artist'lerinden Murat Bekler ile birlikte katıldık.
Oben Budak,Aslı Jackson,Bryanboy (Dünya'nın en ünlü blogger'larından biri),Onur Baştürk,Fırat Namlı(Türkiye'nin en başarılı ve genç avukatlarından) Bülent ve yiğeni İrem,tasarımcı Ezra/Tugba kardeşler ve Şeçkin Süngüç gibi bir çok sevdiğim insanla güzel bir gece geçirdik.
Ödüller eminim hak edenleri bulmuştur yada bir sonraki senelerde bulacaktır.Ben genel anlamda organizasyonu baştan aşagı başarılı buldum geçen senelere oranla.
ELLE dergisi yöneticilerinden başta  Mehmet Y.Yılmaz ,Işın Görmüş ,Işık Şimşek ve onların ekiplerini bu muhteşem gece için bir kez daha kutluyorum.
Gelecek yıl yanımda takipçilerimden biri götürmeyi planlıyorum burdan ilgilenenlere duyurulur.

0 yorum:

Post a Comment