Monday, December 24, 2012

EMPORIO ARMANI /Styling ve Shopping night ''En Uzun Gece''













Emporio Armani yeni koleksiyon tanıtımı için farklı bir event düzenlemek istediği için bir çok blogger'ı 21.12.12 tarihinde düzenlediği  ''En uzun gece''adında styling ve shopping night organizasyonu düzenledi.
Ünlü blogger'lardan Duygu Şenyürek gece'de tüm konuklara koleksiyonun en iyi parçalarını tanıttı ve styling fikirlerini  arzu eden davetlilerle paylaştı.
Bende bu tarz organizasyonları desteklediğim için , o gece ordaydım fotoğraflardan da anlıyacağınız üzere:)))
Keyifli bir kokteyl ortamında koleksiyonun key items dediğimiz özel  parçaları tanıtıldı ,konuklar bu sırada ürünleri denemek için birbirleri ile yarıştılar çünkü herkes ilk kombinasyonunu yapıp sosyal media'da ki profillerinde fotoğrafları paylaşmak için sabırsızlanıyorlardı.
Ben kendimi yakın arkadaşım Duygu'nun ellerine bıraktım,kendisi ile erkek reyonunu gezerken ilk elimizi attığımız parça tek kelime ile mükemmel bir deri pardesü ,o gece buldum en iddalı parçaydı.
Resimlerden de göreceğiniz üzere  biraz Matrix style bir styling ortaya çıksada hiç rahatsız olmadım.
Firma yetkilileri o geceye özel  konukları için etiket üzerinden  %20 indirim  imkanı sunarak ,bizleri sevindirdiler.
Bende bu fırsatı kaçırmadım tabi ki,ama düşündüğünüz gibi o deri pardesüyü almadım:(( çünkü hatırı sayılır bir fiyatı vardı ve şu ara en son ihtiyacım olan şey pardesü olduğu için başka ürünler buldum.
Beyler Armani iç çamışırlarına bir göz atın derim ben beş parça aldım ,tabi David Beckham da durduğu gibi bende de dururmu bilmiyorum ama:))
Gece de bir çok moda sektöründe çalışan yeni arkadaşlada tanışma fırsatı buldum ve gecenin sonunda elimde bir çok kartvizitle evime döndüm her zaman ki gibi.
Bu tarz event'lere katılırken yanımda takipcilerimide götürerek kendim ve sizler  için post'larımı  daha renkli bir hale getirmek istiyorum.
Takipte kalın  diyorum çünkü event'leri önceden duyurup arzu edenler arasından yapacağım seçim sonrası sizleri bilgilendirmeye devam edeceğim.
GÖRÜŞMEK ÜZERE...


0 yorum:

Post a Comment