Monday, December 17, 2012

Genç takı tasarımcısı ,başarılı bir isim Cem EVİRGEN











Mod
Güzel çalışmalar her zaman  yolunu bulur ,kendini bir şekilde  gösterir derler ya benim de Cem Evirgen ile tanışmam bir event'te kendisinin takılarını kullanan ,ortak bir arkadaşımızda  takılarını begenmem ile başladı.
Geçen günlerde Burcu Güneş'in yeni çıkacak  albümünün  fotograf  çekimleri için  styling çalışmasının araştırmaları  sırasında kendisine ulaştım.
Yaptıgımız proje de yer almaktan mutluluk duyacağını ifade etti ve takılarını çekimde kullanmak üzere ekibe teslim etti.
Bu styling  projecesinde  beraber  çalıştığım Umut Eker'de Cem'in tarzını çok beğendi ve yaptığı kombinasyonlara ,takıların da uyumu ile  güzel bir iş çıkacağını ifade etti.
Aldığım duyumlara göre Nişantaşında büyük bir mağaza açmayı planlayan Hakan Akkaya mağazasında farklı tasarımcılara da yer verecekmiş ve görüştüğü  takı tasarımcılarının arasında Cem Evirgen'de yer alıyormuş umarım herşey yolunda gider.
Başarılarının devamını diliyorum Cem ,yeni tasarımlarını görmek için şimdiden sabırsızlanıyorum.
Unutmadan  söyleyeyim,oldu ya takıları çok begendiniz satın almak istersiniz o zaman bana ulaşın çünkü Cem'in sabit bir satış noktası olmadığı için  ancak bazı web siteleri üzerinden takılarını satıyor.
Ben size kendisine ulaşmanız için  seve seve yardım ederim..

0 yorum:

Post a Comment