Tuesday, January 29, 2013

Almanya seyahatim sırasında çektiğim bazı markaların vitrinleri

Camper markasının
 özel konseptle hazırlanmış  bir mağazası.

Marc O'Polo vitrini gayet net bir mesaj veriyor içerdeki ürün yelpazesini mankenlere giydirdiği ürünlerin dışında,sezon görselleri ile  de desteklemesi mesajı daha da güçlendirmiş.


HUGO BOSS vitrin dekorunu çok beğenmemekle birlikte çok boş buldum.


Hollister ,Amerika'dan çok iyi tanıdığım bir marka. Kolej ve Sörf yapan gençler için muhteşem ürünleri var.
Marka'nın ruhunu yansıtan özgürlük ve adrenaline düşkün  sörf çocuklarını dış mekandaki ekranlarda tüketicileri ile paylaşmaları da mükemmel bir fikir olmuş.

Longcamp markası ,her zaman kendilerine yakışan şık ve zarif vitrinler yapar.
Böylesi küçük bir vitrinde yapılan  yerleşimi ve kombinasyon için sunulan alternatif ürünlerin sunumunu gayet başarılı buldum.
Vitrin metre karesi ne olursa olsun markanın kimliğini korumak her zaman önem taşımaktadır.


COS, HM grubuna ait bir marka ve her zaman minimalist ve terzi kesimleri ile ön planda yer alıyor.
Bu nedenle vitrinleride aynı orantıda sade ve net.


MONKİ markasıda yine HM grubuna ait ,mağaza tasarımları çok ama çok iyi ve çılğınca diyebilirim.
Ürünler incelmeye değer çünkü çok farklı tasarımlar mevcut.
Böylesi özel bir markanın bu vitrinini hiç ama hiç beğenmedim.
Bu vitrinin böylesi özel bir markanın kimliğini  doğru yansıtdığını hiç düşünüyorum.


0 yorum:

Post a Comment