Thursday, September 5, 2013

H&M AW13 PARIS SHOW COLLECTION AT ISTINYEPARK

H&M her sezon farklı süprizler ile karşımıza çıkıyor. Bu sonbaharda H&M'de kadınlar için erkeksi bir yaklaşım söz konusu.

İlk kez Paris moda haftası'ndaki defilede  sergilenen ve dünya çapında sadece 200 mağazada satışa sunulacak 2013 koleksiyonu'nun özünde modern drama yer alıyor.

Koleksiyonun  renkleri, siyah ve griden,Haki ve kırık beyaza,metalik tonlardan pul parlaklığına ve kırmızı vurgusuyla işlenmiş.

Temel giyisileri ;Frak,pullu elbise,kısa tören ceketi,deri ceket,deri pantolon,bohem ceket,jarse pantolon ,kalın kazak gibi ürünler oluşturmakta.

Koleksiyon hakkında  bilgiler paylaştıktan sonra şimdi sırada  Türkiye lansmanı için yapılan özel geceden bahsetmek istiyorum.

H&M gerek tasarımcılar ile yaptığı işbirliklerde,gerekse özel koleksiyonların organizasyonlarında çok ses getiren bir marka ,Bu nedenle İstinye Park mağazasında gerçekleştirdiği gece de  bir çok ünlü yer alıyordu.

Hadise,Merve Büyüksaraç,Didem Soydan,Pınar Tezcan,Indra Taspınar,Yasemin Kay Allen gibi bir çok ünlü isim hem alışveriş yaptı hemde partinin tadını çıkardılar.

Ben ve moda dünyasından bir çok arkadaşım (tasarımcı,stylist,blogger,yazar,editör vs..) koleksiyonu daha yakından görmek ve alışveriş yapmak için ordaydık.

Moda,müzik,sohbet ve alışveriş dolu bir gece geçirdik diyebilirim.

Gelin hem koleksiyondan bazı parçalara hem de geceden renkli karelere beraber göz atalım.



Paris moda haftası'nda gerçekleşen defileden fotoğraflar.





Vitrini gayet başarılı buldum çünkü styling detayları ve konumlandırma gayet iyi yapılmıştı.

Hafif  alkollü,böğürtlenli kokteyllere bayıldım.


Sevgili arkadaşlarım Şeyda,Deniz,Rene,Duygu ve Ömer ile  parti çok daha keyifli geçti.

İstinye Park H&M mağazasında AW13 koleksiyonu sizleri bekliyor.

Yasemin Kay Allen çok zarif ve sıcak yaklaşımları ile herkesten tam not aldı.


Hadise koleksiyon'dan seçtiği parçalar ile göz kamaştırıyordu.

Ben gezdim,gördüm ve anlattım sıra sizde.H&M AW13 koleksiyonuna muhakkak göz atın derim.
Hepinize keyifli ve bol kazançlı bir alışveriş diliyorum...


0 yorum:

Post a Comment