Saturday, September 14, 2013

ROCK&COKE İSTANBUL 2013 by Coca Cola

 Festival kulağa hoş gelen bir kelime ama başına Rock&Coke eklenince insanın içinden  ''yeahhhh'' diye bağırmak gelmiyor değil,çünkü Rock&Coke Türkiye'de gerçek bir festival deneyimini yaşıyabileceğiniz 3 günlük dev bir organizasyon.
Üniversite yıllarımda bir çok kez niyetlenip ama kaçırdığım Rock&Coke festivalinin bu yıl acısını fena şekilde çıkardım arkadaşlarımla.
Festivalin en maceralı kısımlarından çadır modunu yaşadın mı diye soracak olursanız kocaman bir MALESEF diyorum.Hezarfen havalimanını çevreleyen su havzasını üzerine yansıyan günbatımı  manzarasını 2 gün boyunca  doya doya yaşadık,çadırda kalan arkadaşlar ise gündoğuşunu da özellikle tavsiye ettiler.Bir sonraki sefere neden olmasın diye düşünmüyor değiliz.

 Her iki yılda bir düzenlenen festivalde yerli yabancı rock grupları ve onlarca  DJ yer alıyor.Bir birinden bağımsız bir çok farklı  konser dinleme şansı edinebiliyorsunuz.
Benim en keyif aldığım grup ve favoriler şu şekilde: Hurts,Duman,The Prodigy ,Artic Monkeys,Manga performansları süperdi.
Rock müzik ,dans,alkol ve arkadaşlarla 2 gün nasıl geçti hiç anlamadım,tek bildiğim yorgunluğu hala üzerimde fakat hiç mi hiç pişman değilim.

Moda blog yazarı olunca haliyle organizasyona katılan binlerce kişi ne tarz giyinmiş,festival ruhuna uygunlarmı diye  gözden geçirmedim değil.Rahat ve stylish bulduğum onlarca kişi vardı fakat sadece size fikir versin diye aşağıda göreceğiniz insanları fotoğrafladım.




İçlerinde tekstil firmalarınında (Mavi ,Mudo fts64 vs..)bulunduğu bir çok marka standlarında farklı eğlence projeleri ve ürünleri ile yer almıştı.

Son dönemlerde sık sık duyduğumuz Sessiz Disco trendi , Eti sponsorluğunda festival katılımcılarına alernatif bir eğlence deneyimi yaşattı.





Bana festivalde eşlik eden  çılğın arkadaşlarım Deniz Demirtaş ve Atacan Turksel sayenizde mükemmel vakit geçirdim,sizi SEVİYORUM.
TR Coca&Cola davetiniz için bir kez daha teşekkür ederim.

0 yorum:

Post a Comment