Saturday, January 25, 2014

BEYLER İÇİN KOMBİNASYON FİKİRLERİ

Fırsat buldukça günlük kombinasyonlarımı sosyal ağlarda bulunan(instagram,twitter,facebook,pinterest)hesaplarımdan paylaşıyorum. 
Düşündümde kişisel stil fotoğraf paylaşımlarımı  blog'da   pek sık yayınlamayıp, tembellik yaptığımı geçte olsa fark ettim:-)) 
Herkes cumartesi gecesi club hazırlığı içerisindeyken, ben cep telefonum üzerinden  mini bir post hazırlamaya karar verdim.
2014 yılının Ocak ayı ümit Temurçin stil paylaşımlarından iki örneği aşağıda bulabilirsiniz.
Kombinasyonlar içerisinden beğendiğiniz parçaların markasını öğrenmek isterseniz bana yazın,seve seve yardımcı olurum.


Hollanda konsolosluğunda verilen şık bir davete çok aykırı bir stil ile gidemezsiniz ama fark yaratmak için küçük bir dokunuş yeter diye düşündüm ve zincirli tasarım bir papyon kullanarak amacıma ulaştım.


Kış ayında havalar bu kadar güzel olunca çok kalın mont veya kaban giymeye gerek kalmıyor. Hal böyle olunca en yakın arkadaşım trençkot'um deyip attım kendimi sokaklara. Kombinasyonun en etkin parçası kırık beyaz(ekru) olunca,kış'a inat bahar esintisi mesajı vermiş olduk.




Bir sonraki post'da paylaşacağım günlük stil önerilerim, Ortaköy ve Asmalı mescit'te yaptığımız çekimlerden şeçme kareler olacak. 

Not: Bu çekimler özel davetlerde, sabah iş'e giderken veya öğle aralarında fırsat buldukça zor şartlar altında  iphone ile yapılmıştır :-))


0 yorum:

Post a Comment