Tuesday, February 11, 2014

G.O.D.D (Garden Of Denim Design)by Tuba ERGİN

Mercedes Benz Fashion Week Istanbul'da dikkat çeken koleksiyonuyla adını sık sık duymaya başladığımız, benim de uzun zamandır takip ettiğim başarılı tasarımcı Tuba Ergin ile tanışmamız geçen yıl gerçekleşti.

14 Şubat Sevgililer gününe özel, Galata'da bulunan mağazasında verdiği özel davetten bir kare.



Onu tanır tanımaz çok ısındım ve sevdim. Uluslararası bir çok isbirliği yapan tuba'nın koleksiyonlarına ilgi her geçen yıl daha da artmakta. 

Tuba Ergin'in en onemli özelligi, ülkemizde geri dönüşümlü moda anlayışının öncüsü olması. Bu koleksiyonunda da yine doğal ve işlenmemiş materyalleri, geri dönüştürülmüş araba lastiklerini kullanarak, harika bir is cikartmis.

Beyoğlu Galata'da bulunan mağazasında bir çok farklı alternatif ürün bulabilirsiniz,hemde sevgililer gününe özel 
%50 indirim fırsatı ile birlikte.

 

Tuba Ergin/Garden of Denim Design (G.O.D.D.)
 
Luleci Hendek Sokak 72 D/1 Galata, Beyoglu
 
(0549) 742 4928 /marco@dftasarim.com
 


Tuba Ergin ve ekibine başarılar diliyor,bir sonraki koleksiyonunu görmek için şimdiden sabırsızlanıyorum.


Herkese aşk dolu bir hafta diliyorum.


0 yorum:

Post a Comment