Sunday, February 2, 2014

RAHAT ve ŞIK BİR KOMBİNASYON İLE HAFTASONU KEYFİ

Güneşin bol bol parladığı bu kış günlerinde haftasonu herkes gibi bende soluğu Ortaköy,Bebek,İstinye gibi keyifli semtlerde alıyorum.

Ortaköy'ün arka sokaklarında sık sık antik ve karakteristik binalar ile karşılaşınca burda fotoğraf çekimi yapmamak olmaz diye düşündüm.



 Binanın rengi tarihi dokusuna o kadar uyumlu ki görür görmez önünde fotoğraf çektirmek istedim. 
Kombinasyon renklerimi  ön plana 
çıkaracak olması da  ayrıca tercihim oldu:-)) 



Küçük bir çekim oldu fakat amacına ulaştığını düşünüyorum.
Haftasonu şıklığından ve rahatlığından ödün vermek istemeyen beyler için alternatif bir kombinasyon paylaşmak istedim.


Lacivert chino pantolon : Bershka
Jean gömlek                 : Banana Republic 
Ekoseli Blazer               : Zara 
Mendil                          : Tween
Saat                             : Emporio Armani
Ayakkabı                      : Hotiç

0 yorum:

Post a Comment