Thursday, June 26, 2014

GÜNÜN KOMBİNASYONU

Herkese merhaba, 

Yoğun iş temposu ve seyahatler bir araya gelince blogumu biraz ihmal ettiğimin farkındayım fakat bundan sonra çok daha sık paylaşımlarda bulunacağıma emin olabilirsiniz. 

Bundan önce post içeri ile ilgili olarak çok şeçici davranıyordum, sizlerden gelen talepler üzerine günlük kombinasyonlarıma da yer vermeye karar verdim. 

Bakalım bugünkü kombinasyon için hangi parçaları şeçtim.

Uzun zamandır gardırobumda bulunan ama bir türlü kullanamadığım zara gömleğimi ne tarz bir kombinasyonda kullandım, görmek istermisiniz?

Bu sıcak yaz günlerinde rahatlık ön planda olmalı diye düşünüyorum.

Bununla birlikte şık görünmek ilk tercihlerimden👞💼👔
olduğu için, etnik kumaş baskılı jean gömleğimi , lacivert denim şort,kahverengi sandalet, hasır şapka ve kahverengi gözlükle bir araya getirerek yukarda görünen "casual and chic" bir  look ile karşınızdayım.

Gününüzün iyi geçmesi için sizi iyi hissetirecek bir kombinasyon seçmeniz çok önemli. 
Ehhh birde arkadaşlarınızdan güzel bir tepki alırsanız işte o zaman yoktur keyfinize.

Ürünler; 
Gömlek; Zara
Jean şort; H&M
Şapka; Massimo Dutti 
Sandalet;H&M
Saat; Jacques Lemans
Gözlük : Albertto Vanetti 

Umarım sizde kombinasyonumu beğenmişsinizdir. 

Yeni look'larla yakında tekrar karşınızda olacağım,keyifli bir gün geçirmeniz dileğiyle...

0 yorum:

Post a Comment