Tuesday, September 9, 2014

İMA 2014-2015 EĞİTİM YILI - PROFESYONEL KARİYER PROĞRAMLARI

Moda sektörünün Türkiye'de ki gelişimi ve ilerleyişi, uluslararası bir çok moda kuruluşu tarafından sıkı bir şekilde takip edilmekte. 

İstanbul Moda Akademisi olarak bizde bu süreçte profesyonel gelişim programlarımız ile sektöre destek olmak için sıkı bir şekilde çalışıyoruz. 

Aşağıda yer alan tablo da,  bu yıl ki programları detaylı bir şekilde görebilirsiniz. 





İMA, Görsel Mağazacılık ve Vitrin Tasarımı bölümünün Styling eğitmeni olarak 2014-2015 eğitim dönemi için yine çok heyecanlıyım. İMA yönetim ekibimiz moda sektöründe kariyer yapmak isteyen herkese, farklı dallar da profesyonel gelişim programları hazırladı. 


Yukardaki fotoğraftan da anlayacağınız üzere benim verdiğim eğitim teorik ve uygulamalı olarak ikiye ayrılıyor. Kişisel olarak uygulamalı eğitime daha fazla zaman ayırarak , öğrencilerimizin pratiklik kazanmalarını hedefliyorum. 

Tanışma ve kayıt işlemlerimiz devam ediyor. En kısa zaman da bizi arayın veya İMA'ya uğrayarak detaylı bilgi alınız. 

0 yorum:

Post a Comment