Saturday, December 27, 2014

İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ'NİN HEYECANLANDIRAN DAVETİ

Hepimizin lise dönemindeki  hayali, temeli sağlam  bir üniversitede iyi bir eğitim almak, renkli ve eğlenceli kampüs hayatı geçirmek üzerine kuruluydu diye düşünüyorum. 



Ben kendimi şanslı hissedenlerdenim, çünkü Ege Üniversitesi'nin en mini ve özel kampüslerinden Çeşme Dalyanköy'deki Turizm İşletme, Otel Yöneticiliği Bölümü'nde muhteşem beş yıl geçirdim. 




Fakat ilk tercihimde hep İstanbul vardı , Bilgi Üniversitesi ise açıldığı ilk günden itibaren mercek altına aldığım üniversiteler listesinin başında yer alıyordu. 

Konuyu yavaş yavaş toparlamam gerekirse, şunu belirtip öyle ilerlemek istiyorum. 
Kader bana hep çapraz vuruşlar yapıyor düşüncesine artık o kadar ikna oldum ki gelecekte yaşıyacaklarım beni şimdiden  daha da heyecanlandırır oldu. 

Son sekiz yıldır hayatıma farklı bir yön vererek başladığım, mağazacılık ve perakende sektöründeki deneyimlerim, moda ve styling üzerine yaptığım kişisel projelerim, beni takip eden değerli Bilgi Üniversitesi Tasarım Bölümü öğrencileri ve akademisyen eğitmenleri tarafından taçlandırıldı. 






Bilgi Üniversitesi Moda Kulübü, benimle seminer vermem  üzere iletişime geçtiğinde çok mutlu oldum.
Ayaklarım yerden kesilircesine özel bir his ile zaman tünelinde üniversite hazırlık yıllarıma gidip geldim diyebilirim.

Geçmiş yıllardaki ideallerimde yer alan üniversitenin genç yetenekleri  benimle bir araya gelip , perakende  sektörü,  moda dünyası ve styling üzerine deneyimlerimden feyz almak istiyorlardı. 





Takvimlerimizi, 18 Aralık 2014 akşamı buluşmak üzere  Santral İstanbul  Enerji Müzesi Seminer Salonu'nda bir araya gelecek sekilde ayarladık ve hep beraber karşılıklı muhteşem iki saat geçirdik. 






Hepsinin bir birinden değerli projeleri, moda sektöründeki yeni branşlara ilgileri ve tasarıma dair inanılmaz fikirleri olduğunu duymak beni Türk moda camiası adına oldukça umutlandırdı. 

Ben kendilerini en idealist ve  realist şekilde yönlendirmeleri üzerine paylaşımlarda bulundum. Zorlu yolculuklarında ceplerinde bulunması için bir kaç çakıl taşı vermek ve zamanı geldiğinde kullanacakları alanları göstermeye çalıştım. 



Öğrencilerin  yanı sıra  o gün orda olmamı sağlayan değerli  İstanbul Bilgi Ünv. Moda Tasarım Bölümü akademisyenlerine de ayrıca teşekkür ederim. 




Son üç yıldır mesleğimin yanı sıra, İMA İstanbul Moda Akademisi - Görsel Mağazacılık ve Vitrin tasarımı bölümü styling eğitmenliği yapmama rağmen beni bu kadar mutlu eden bir seminer geçirmemiz benim için  çok ama çok özeldi. 




Tüm öğrencilere bol bol başarılar diler , her ne  zaman arzu ederlerse onların yanında olacağımı birkez daha belirtmek isterim. 

En içten duygularımla, hayat paylaştıkça güzel diyerek sizlere bugün veda ediyorum. 


Sevgiler...

Ümit TEMURÇİN 









0 yorum:

Post a Comment