Saturday, January 10, 2015

İMA ÖĞRENCİLERİMİZİN PROJE SUNUMU VE MEZUNİYETLERİ

2014 Güz Dönemi, Görsel Mağazacılık ve Vitrin Tasarımı eğitim proğramını, bugün öğrencilerimizin proje sunumları ardından tamamlamış bulunmaktayız.



Proğramın ana eğitmeni Mine Erkan ve styling eğitmeni olarak ben, bir eğitim döneminin sonunda öğrencilerimizden böylesi özenli  sunum ve vitrin tasarımları görmekten oldukça mutluluk duyduk. 










 Türkiye'de Doğuş Grubu bünyesinde olan Emporio Armani  için tasarlanan vitrin projelerinin değerlendirilmesinde, jüri üyesi olarak Doğuş Grubu Marka  yöneticilerinden Serdar Ener'de bizimle birlikteydi. Hem şirketine hemde kendisine değerli destek ve katkılarından dolayı bir kez daha teşekkür ederiz. 



Yine Jüri üyesi  olarak aramızda olan,  Boyner Büyük Mağazacılık Görsel Sunum Direktörü Osman Gencer'e de bir kez daha teşekkür ederiz. 


İMA sertifikalarını Mine hocanının elinden alan öğrencilerimize, yeni iş hayatlarında bol başarı  dileyerek uğurladık. 

Bir sonraki eğitim dönemi için şimdiden heyecanlanıyorum. 

İMA İstanbul Moda Akademisi eğitim branşları ile ilgileniyorsanız İMA'nın web sitesine muhakkak göz atın çünkü yelpazesi çok geniş eğitimlerle bir çok farklı branşta sizlerle buluşmayı hedefliyoruz. 







0 yorum:

Post a Comment