Friday, May 29, 2015

KOZA GENÇ TASARIMCILAR YARIŞMASI 2015

Her yıl onlarca heyacanlı tasarım öğrencisine muhteşem bir platform sağlayan "Koza Genç Tasarımcılar Yarışması" bu yıl dev bir prodüksiyonla oldukça etkili bir final defilesi gerçekleştirdi.





10 genç finalistin, profesyonel tasarımcıların koçluğu eşliğinde hazırladıkları, birbirinden özgün kapsül koleksiyonlar moda dünyamız için oldukça heyecan vericiydi.




Her yarışmada olduğu gibi bu seferde üç tasarımcı ödüllendirildi fakat diğer yedi tasarımcıda böylesi titizlikle değerlendirilen yarışmada finale kalarak oldukça güzel bir başlangıca imza attılar diye düşünüyorum.






İlk üç finalistin isimleri;

1. Merve Odabaşı Doğu
2. Arzu Baykar
3. Eren Tureli

Genç arkadaşları tekrar tebrik ediyor ve nice başarılarla dolu bir iş hayatı diliyorum.






 Yukardaki tasarımlar, yarışmanın birincisi olan Merve'nin "Yorgan" adlı kapsül koleksiyonuna ait parçalar.

A'dan Z'ye çok beğendiğim bir organizasyondu, emeği geçen herkesi tek tek kutlarım. 

Bu özel gecede iş, sanat, moda, perakende ve tasarım dünyasından onlarca davetli vardı. Şu an bu isimleri tek tek sayamam ama en sevdiğim tasarımcı ve sektörden arkadaşlarım ordaydı o yüzden ben her anlamda mutlu oldum. 






Ben ve MBWFİ tasarımcılarından arkadaşım Emre Erdemoğlu ile after party'de oldukça eğlendik.




İMA öğrencilerimizden, genç ve başarılı moda blog yazarı Özden Sezer benim davetteki partnerimdi. 



İHKİB'den sevgili arkadaşım Burçin Özer'in  özel daveti ve ilgisi için kendisine burdan tekrar teşekkür ederim. 




Defileyi Türk tasarımcıları arasında duruşu ve çizgisi ile hayran olduğum Çiğdem Akın ile birlikte izledik. Grubumuzun diğer üyesi ise asi ve cool karakter Kerem Rachkov'du.




Benim bu akşam ki kombinasyon tercihlerim;

Pantalon ve Ceket; Fabrika 
Gömlek    ; COS
Ayakkabı  ; Zara
El çantam ; Stamerra 




Keyifli bir haftasonu diliyerek veda ediyorum hepinize.

Sevgiler,

Ümit TEMURÇİN



0 yorum:

Post a Comment