Wednesday, August 24, 2016

YILIN EN ZARİF VE ŞIK KIR DÜĞÜNÜ SELİN&TANER ÖZÇELİK ÇİFTİNDEN GELDİ.

Geniş bir ailenin üyesi olarak, çok fazla düğün organizasyonuna katılmak zorunda kalıyorum.





Doğrusunu söylemek gerekirse kimine isteyerek kime ne  ise zorla gidiyorum. 





Fakat yakın arkadaşlarım Selin Çetinkaya ve Taner Özçelik'in uzun süren ilişkilerinin,  evlilik kararı ile şekillenmesine en çok sevinen isimlerden biri benimdir. 






Aile arası yüzük takma merasimine katılma gibi kendileriyle beraber bir çok heyecanı paylaştım. 

Selin'in nikah şahitlerinden biri olmamı istediğinde ise çok duygulandım ve mutlu oldum. 






Selin'i bilen bilir herşeyi çok planlı ve netdir.  

Bizim kızın yetenekli ve akıllı olduğunu biliyordum ama sihirli parmaklarında hiç haberim yoktu doğrusu :-)) Tabi oğlumuz Taner'de az çalışmadı onun da hakkını yemiyelim. 





Aslında onlar da her detayı diğer çiftler gibi özenle düşünmüşlerdi fakat masadaki çiçeklerden, hediye edilen reçellere kadar kişisel emeklerinin olması tüm organizasyonu daha da özel kıldı. 

0 yorum:

Post a Comment